Szuper egyszerű málnás nyalókafagyi

Hétvégén szülinapi kiscsajparti volt nálunk. Bevallom, nem vagyok túl rutinos a témában egyelőre, de feltételeztem, hogy egy csokitortával és némi nyalókás málnafagyival nem nyúlhatok mellé. Nos, elakadtunk a csokitortánál, a málnafagyi elfelejtődött, de azért megmutatom. Már ugyan volt egy málnafagyi recept a blogon, de ez most más receptúra, tejföllel és steviás eritrittel készült, és nem turmixolgattam óránként a jégkristályokat, hanem összeállítás után beletöltögettem ezekbe a színes ikeás formákba. Már szerencsére itthon is lehet kapni, de ezt még a barátnőm szerezte nekem Prágából. Ja, és 1 darabban mindössze 2,62 g szénhidrát van! ;-) Cukorbetegség és inzulinrezisztencia esetén a szénhidrát diéta része lehet.

MÁLNÁS NYALÓKAFAGYI

 

 

házi cukormentes diétás málnás fagyi nyalókafagyi szénhidrát diéta cukorbetegség inzulinrezisztencia

Hozzávalók (18 darabhoz):

  • 50 dkg málna
  • 80 dkg tejföl (20%-os)
  • 1 citrom leve (és ha kapunk kezeletlen héjút, akkor a héja is)
  • 6 dkg (4 ek.) negyedannyi édesítő (eritrit steviával)

 

házi cukormentes diétás málnás fagyi nyalókafagyi szénhidrát diéta cukorbetegség inzulinrezisztencia

Elkészítése:

  • A málnát az édesítővel és a citromlével megmixeljük, hozzákeverjük a tejfölt, a formákba töltjük, beleszúrjuk a pálcikarészt, és kb. 3-4 óra alatt kifagyasztjuk őket. Igen, tényleg ennyi…
  • Amikor enni szeretnénk belőle, a formát pár másodpercre tegyük meleg vízsugár alá, úgy könnyebben kijön a pálcikás fagyi. :-)

 

házi cukormentes diétás málnás fagyi nyalókafagyi szénhidrát diéta cukorbetegség inzulinrezisztencia

A számok:

1 fagyinyalókában 2,62 g szénhidrát lesz, 10 dkg fagyiban 3,75 g van.

Jó fagyizást!

Jó étvágyat!

Dietetikus* által jóváhagyott 8 hetes, tavaszi szénhidrát diétás online tanfolyam indul sok-sok ajándékkal és HÚSVÉTI RECEPTFÜZETTEL, ha cukorbetegként, inzulin-rezisztensként vagy életmódváltóként Te is arra vágysz hogy az életmódod ne a lemondásokról, hanem az élvezetes ízekről és örömteli pillanatokról szóljon! UTOLSÓ PILLANATOK JELENTKEZNI!

 

Cukorbetegség szénhidrát diéta tanfolyam karácsony
Inzulinrezisztencia szénhidrát diéta tanfolyam karácsony
életmódváltás szénhidrát diéta tanfolyam karácsony

Már csak ennyi időd van jelentkezni:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Napi posztjaimat és videós bejelentkezéseimet

kövesd INSTAGRAMON is!

 

Lipták Nóra, diétás tanfolyamvezető, étrendíró és gasztroblogger vagyok.

Egykori terhességi cukorbetegként kezdtem el írni 2014-ben a Diéták & Álmok blogot, majd inzulin-rezisztensként folytattam. 2015-ben hoztam létre a Diéták & Álmok honlapot elsősorban azért, hogy minél hitelesebb információval, gyakorlati útmutatóval és receptekkel tudjam segíteni a sorstársakat. Küldetésemnek tekintem segíteni cukorbetegeknek, inzulin-rezisztenseknek és életmódváltóknak a szakember által előírt szénhidrát diétájukban való elindulást, illetve régóta diétázóknak új lendületet adni. Hiszem, hogy igenis lehet jóízűen diétázni! :-)

Kérdésed van a szénhidrát diétás tanfolyamokkal kapcsolatban? Írj nekem a nori@dietakesalmok.hu címre, igyekszem mihamarabb válaszolni!

Az e-mail tanfolyamok és az étrendek nem helyettesítik a diabetológiai, endokrinológiai és dietetikusi tanácsadást, hanem hatékonyan kiegészítik azt.

"Megosztva a Szénhidrát mentes ételek tárháza és minden ami egészséges facebook csoportban is"

Facebook
YouTube
YouTube
Pinterest
Pinterest
Instagram