Először is: nagyon-nagyon köszönöm azt a sok kedves üzenetet és levelet, amit írtatok nekem. Annyi energiát adtatok nekem ezzel, ami biztos vagyok benne, hogy hozzájárult az ezen a héten elért sikerélményeimhez. Köszönöm! 😊

Nóri útja szénhidrát diéta cukorbetegség inzulinrezisztencia

Gyorsan visszaolvastam, mi minden történt a héten. Nem mondom, hogy teljesen sima menet volt, de összességében elégedettséget érzek. Ahogy a tanfolyamaimon is elmondom: nem hiszek abban, hogy 1-2 hét alatt minden régi, fejlesztendő szokásodat felül tudod írni, és hirtelen 20-30 új szokást azonnal be tudsz építeni az életedbe. 1-2-3-4 hétig talán, vasakarattal, vagy mert még visz a lendület, de rendszerint eljön az a pillanat, amikor feladod, és bezsákolsz egy újabb kudarcélményt. Én pont ezért adtam magamnak időt. Na, nem a halogatásra, hanem hogy az életmódváltásom valóban életmódváltás legyen, és az új szokásoknak valóban legyen idejük beépülni az életembe. Olvass tovább, vagy nézd meg az alábbi videót!

Mi ment jól ezen a héten?

  • Minden nap a szénhidrát diéta elvei szerint ettem, és egyáltalán nem ettem félre (pedig kísértés lett volna, naná).
  • 3-szor sportoltam a héten, juhé! 😊
  • Többször ettem meleg ételt és zöldséget.
  • Kevesebb pékárut ettem.
  • Felkészültem azokra az étkezésekre, amik nem otthon értek, de azért van még mit csiszolni ezen. 😉

Mi nem ment jól ezen a héten?

  • Az időpontok nem mindig jöttek össze, többször is csúsztam a reggelivel.
  • 1 tízórai és 2 utóvacsora kimaradt.
  • Az ivással küzdök, de napról napra többet iszom.
  • Több kávé, mint terveztem, de idővel ez is meglesz.

Az eléggé megnyugtatja az elmémet, hogy van időm, így biztos nem is hajtom bele olyan megoldásokba, amik gyors, csodás sikert ígérnek. Ahogy én sem ígérek ilyet a tanítványaimnak.

Az 1. heti eredményem:

-2,3 kg és érezhetően laposabb has. 😊

Az én célkitűzésem pedig az, hogy 2020. december 24-én a férjemnek ujjongva akarom elújságolni, hogy újra beleférek az esküvőnk idején hordott méretű farmerembe. 😊

Mi a te célkitűzésed?

Továbbra is naponta posztolok Facebookra és Instára, és 1 hét múlva csütörtökön jövök a következő összefoglaló videóval a YouTube-csatornámra.

Az alábbi felületeken tudtok majd a témában bekövetni, feliratkozni:

Instagram | Facebook | Youtube | Nóri útja blog

Ha szeretnél a heti összefoglalókról külön értesítést kapni, itt tudsz feliratkozni a hírlevelemre

Napi posztjaimat és videós bejelentkezéseimet

kövesd INSTAGRAMON is!

 

Lipták Nóra, diétás tanfolyamvezető, étrendíró és gasztroblogger vagyok.

Egykori terhességi cukorbetegként kezdtem el írni 2014-ben a Diéták & Álmok blogot, majd inzulin-rezisztensként folytattam. 2015-ben hoztam létre a Diéták & Álmok honlapot elsősorban azért, hogy minél hitelesebb információval, gyakorlati útmutatóval és receptekkel tudjam segíteni a sorstársakat. Küldetésemnek tekintem segíteni cukorbetegeknek, inzulin-rezisztenseknek és életmódváltóknak a szakember által előírt szénhidrát diétájukban való elindulást, illetve régóta diétázóknak új lendületet adni. Hiszem, hogy igenis lehet jóízűen diétázni! :-)

Kérdésed van a szénhidrát diétás tanfolyamokkal kapcsolatban? Írj nekem a nori@dietakesalmok.hu címre, igyekszem mihamarabb válaszolni!

Az e-mail tanfolyamok és az étrendek nem helyettesítik a diabetológiai, endokrinológiai és dietetikusi tanácsadást, hanem hatékonyan kiegészítik azt.

“Megosztva a Szénhidrát mentes ételek tárháza és minden ami egészséges facebook csoportban is”

Facebook
YouTube
YouTube
Pinterest
Pinterest
Instagram