életmódváltás Nóri útja szénhidrát diéta cukorbetegség inzulinrezisztencia

 

Elég kalandos hetem volt, sokszor ért útközben étkezés. Mivel külföldre is utaztam 3 napra, próbáltam előkészülni a váratlan helyzetekre is, és hogy a kis túlélőcsomagom bővebb legyen, mint szokott. Jól is tettem, mert az élet nagy forgatókönyvíró, péntek reggelre egy árpakezdemény jelent meg a kislányom szemén, így először gyerekorvost kajtattunk, mert a miénk csak délután rendelt, amikorra mi meg már Bécsbe akartunk érni. Az univerzum velünk volt, és férjem véletlenül összefutott a gyerekorvosunkkal a patikában, és S.O.S. kaptunk tőle szemcseppet. Lényeg a lényeg: később értünk Bécsbe, mint terveztük, és este már nem álltunk neki éttermet keresi. Így esett, hogy végül a túlélőcsomagom egy részéből megvacsorázott a család is. A bécsi kiruccanásról majd még írok egy külön bejegyzést a hét folyamán, mert volt pár érdekes tapasztalatom. Hogy fogytam-e a héten, azt elárulom a videó végén.

Mi ment jól ezen a héten?

  • Minden nap a szénhidrát diéta elvei szerint ettem, és egyáltalán nem ettem félre. Ja, de! Egy kis falatot ettem férjem ikeás sütijéből, de emiatt most nincs lelkiismeretfurdalásom.
  • Törekedtem arra, hogy minél több legyen a meleg étel.
  • Kezd egész jól menni az ivás, és egyre kevesebb a kávé.
  • Sikerült felkészülnöm a bécsi kiruccanásra, bár jobban körülnézhettem volna, hátha több egészségtudatos étkezde van, mint amennyibe belebotlottam. 😉
  • Az esküvőn is sikerült úgy összeválogatnom a tányéromra ételeket, ami megfelelt a szabályoknak, bár utólag azt éreztem, hogy lehet, hogy már túl éhes voltam, és talán egy picit többet ettem, mint ideális.
  • 2 x sportoltam is: ez most gyaloglás volt.

Mi nem ment jól ezen a héten?

  • Az időpontokkal volt egy-két erős megcsúszásom, de alapvetően ez a hét, pláne ahhoz képest, milyen programdús volt, egész jól ment.

Összességében elégedett vagyok, de azt egyértelműen érzem, hogy ha házilag készült ételeket eszem, az sokkal jobb nekem.

Tegnap feltettem nektek a kérdést Instastory-ban, hogy látva a hetemet, szerintetek híztam-e vagy fogytam. Háhá, volt 1-2 pesszimista olvasó, de szerencsére a többség a fogyásomra tippelt. Helyesen. 😊

A 3. heti eredményem: – 90 dkg, tehát összesen 3 hét alatt- 4,3 kg éhezés nélkül, és a kezdetekhez képest 1-gyel beljebb tudtam húzni kényelmesen az övemet. 😊

Mire számíthatsz a következő héten?

A következő héten minden nap megosztok egy epres receptet FB-on, érdemes lesz napközben is beugrani. Próbáljátok ki őket! 😊

Továbbra is naponta posztolok Facebookra és Instára, és 1 hét múlva csütörtökön jövök a következő összefoglaló videóval a YouTube-csatornámra.

Az alábbi felületeken tudtok majd a témában bekövetni, feliratkozni:

Instagram | Facebook | Youtube | Nóri útja blog

Ha szeretnél a heti összefoglalókról külön értesítést kapni, itt tudsz feliratkozni a hírlevelemre.

 

Terhességi cukorbeteg kismama vagy? Esetleg ismerősödet érinti?

AKKOR EZ NEKED SZÓL!

Kattints IDE vagy az alábbi képre, és töltsd le ajándék receptgyűjteményemet!

Lipták Nóra, diétás tanfolyamvezető, étrendíró és gasztroblogger vagyok.

Egykori terhességi cukorbetegként kezdtem el írni 2014-ben a Diéták & Álmok blogot, majd inzulin-rezisztensként folytattam. 2015-ben hoztam létre a Diéták & Álmok honlapot elsősorban azért, hogy minél hitelesebb információval, gyakorlati útmutatóval és receptekkel tudjam segíteni a sorstársakat. Küldetésemnek tekintem segíteni cukorbetegeknek, inzulin-rezisztenseknek és életmódváltóknak a szakember által előírt szénhidrát diétájukban való elindulást, illetve régóta diétázóknak új lendületet adni. Hiszem, hogy igenis lehet jóízűen diétázni! :-)

Kérdésed van a szénhidrát diétás tanfolyamokkal kapcsolatban? Írj nekem a nori@dietakesalmok.hu címre, igyekszem mihamarabb válaszolni!

Az e-mail tanfolyamok és az étrendek nem helyettesítik a diabetológiai, endokrinológiai és dietetikusi tanácsadást, hanem hatékonyan kiegészítik azt.

Facebook
YouTube
YouTube
Pinterest
Pinterest
Instagram