Először is köszönöm a kedves üzeneteiteket, hogy hova tűntem. El nem tűntem, és az életmódváltáson is rajta vagyok, csupán annyi történt, hogy a 6. héten – a szabadságom előtt – végére akartam érni az összes feladatomnak, ami akadályozta volna, hogy tényleg pihenjek. A 7. héten nyaraltam, és amennyire tudtam, kivontam magamat a FB-Instagram-Youtube szentháromságából, és az összes értesítőt letiltottam a telefonomon. Ugyan egy-egy videóm 3-4 perces, de felvenni, megvágni, szerkeszteni, feltölteni nekem még nem ennyi (sajnos). :-D A 8. hét csütörtökén tanulni voltam Alsópetényben és félig még szabin, de most a 9. héten ismét van videó. Gyere, nézd meg te is, hogy milyen éttermekkel, bisztrókkal volt jó tapasztalatom nyaralás közben, és hol tartok most az életmódváltásban.

Mi ment jól az elmúlt hetekben?

  • Minden nap a szénhidrát diéta elvei szerint ettem, és 1-1 falatot leszámítva abszolút nem ettem félre. 😊
  • Kipróbáltam új helyeket és a családot is sikerült bevonnom, így nagyon klassz közös gasztroélményeink lettek, amiért annyira hálás vagyok.
  • Kialudtam magam.
  • Kevesebb kávét ittam.
  • Ahogy írtam egy napi posztomban, kikapcsoltam az értesítőket a telefonomon, így csak akkor néztem rá a profilomra, amikor én akartam, így szinte alig vonta el a figyelmemet a közösségi média és az e-mailjeim. Ezért sem született minden nap poszt a Nóri útjáról, mert ismerem annyira magam, hogy sokkal sűrűbben a telefonom után nyúltam volna, és leginkább megfelelési kényszerből posztoltam volna.
  • Így viszont sikerült a családdal önfeledten pancsolnom, kártyáznom, élvezni a közös étkezéseket, és kiolvastam Orvos-Tóth Noémi Örökölt sors című könyvét is, ami nem csak szemfelnyitó felismeréseket hozott, de közérthető, öncélú szakzsargontól mentes nyelvezetének köszönhetően jóleső kikapcsolódás is volt.

Mi nem ment jól ezekben a hetekben?

  • Bár szénhidrát diétába illeszthető ételeket ettem, sokkal hektikusabb volt az időbeosztásom, plusz…khm…némi sós mogyoró is többször csúszott le, mint ideálisan.
  • A mozgás…hjaj… DE! Ha nézed a következő napi posztjaimat, látni fogod, mire készülök! 😉

A 6-9. heti eredményem: Bevallom, a kb. 2 hetes szabadságomat 1 kg plusszal zártam, de amióta helyreállt a rend, a plusz 1 kg eltűnt, sőt még 30 dkg-ot fogytam is, tehát összesen 9 hét alatt – 6,3 kg-nál tartok.

Ma lemértem azt is, hogy centikben mennyire tetten érhető a változás május elsejéhez képest, és például derékból már 10 centimétert fogytam. Gyorsan felpróbáltam azt a bizonyos kedvenc kék kabátomat is, és jelentem: már kényelmesen be tudom gombolni!

 

Mire számíthatsz a következő héten?

A következő időszakban több nagyon izgalmas újdonsággal is készülök, köztük egy kihívással, amiben remélem, te is részt veszel, illetve dolgozom egy olyan tanfolyamon is, ami még nincs Magyarországon, és mélyen hiszem, hogy nagyon-nagyon sok nőnek lesz hatalmas segítség.

Az elmúlt időszakban elmaradtam a napi receptek posztolásával, de a következő héten igyekszem minden nap megosztani egy bevált receptet FB-on, lesz köztük vadiúj is, gyertek majd inspirálódni, és próbáljátok ki őket! 😊

Újra naponta posztolok Facebookra és Instára, 1 hét múlva csütörtökön jövök a következő összefoglaló videóval a YouTube-csatornámra, és a napokban pedig egy kihívással készülök, ami nem csak nekem, hanem téged is segíteni fog az életmódváltásban, figyeld majd az oldalamat!

Az alábbi felületeken tudtok majd a témában bekövetni, feliratkozni:

InstagramFacebook | YoutubeNóri útja blog

Ha szeretnél a heti összefoglalókról külön értesítést kapni, itt tudsz feliratkozni a hírlevelemre.

Napi posztjaimat és videós bejelentkezéseimet

kövesd INSTAGRAMON is!

 

Lipták Nóra, diétás tanfolyamvezető, étrendíró és gasztroblogger vagyok.

Egykori terhességi cukorbetegként kezdtem el írni 2014-ben a Diéták & Álmok blogot, majd inzulin-rezisztensként folytattam. 2015-ben hoztam létre a Diéták & Álmok honlapot elsősorban azért, hogy minél hitelesebb információval, gyakorlati útmutatóval és receptekkel tudjam segíteni a sorstársakat. Küldetésemnek tekintem segíteni cukorbetegeknek, inzulin-rezisztenseknek és életmódváltóknak a szakember által előírt szénhidrát diétájukban való elindulást, illetve régóta diétázóknak új lendületet adni. Hiszem, hogy igenis lehet jóízűen diétázni! :-)

Kérdésed van a szénhidrát diétás tanfolyamokkal kapcsolatban? Írj nekem a nori@dietakesalmok.hu címre, igyekszem mihamarabb válaszolni!

Az e-mail tanfolyamok és az étrendek nem helyettesítik a diabetológiai, endokrinológiai és dietetikusi tanácsadást, hanem hatékonyan kiegészítik azt.

"Megosztva a Szénhidrát mentes ételek tárháza és minden ami egészséges facebook csoportban is"

Facebook
YouTube
YouTube
Pinterest
Pinterest
Instagram